Tuesday, January 6, 2009

POSIKAI YA'ALOOO...

Okon ko wodit ko pama nga aluk dot momosik ko e' tulun suai dit noruluian mosik. Kakalu ong wara tamujanji da'alo jumumpa dot duktur (doctor) atau waro rancangan momo'om dot sakot, monibor, mangambur atau mongototo dot ranau.

Ogumu to jenis dot "MURAI" - murai raja, murai batu, murai tanah dan sebgainya, aluk no koruangai oku dot TUKANG POSIK. Kada kosusa to, okon ko komoyoonku mongimpin ma'maal dot perkumpulan murai...om okon ko mokijajadi oku dot kotua murai...yang penting jumadi tokow dot wodit momosik tulun tokow.

Monurut pikiranku, aso masalah amu pama miumpug iso ot persatuan, yang ponting masing-masing pajalan dot tanggungjawab sid kampung-kampung.
Koboborosku nopo diti tu, mad ko osusa tulun tokow misaso, om jodion diri iti sebagai alasan amu kerjasama atau berbakti.

ITI NO KOSILAPAN TAGAYO TULUN TOKOW TORUTAMA TONGO CENDIKIAWAN.
Amu kara'ti kumaraja sendiri subaiko miumpug po kabarasan. Subaiko malalui dot persatuan kabarasan om waro digi umphhh! Nunu ot tujuan da'alo sebenar? "Mau jadi bos-bos? Mau tunjuk "terror". Mau tunjuk kepandaian? Mau tunjuk siapa dia, jawatan dia?"

wit co cow wit co cow wit co cowww...
(dalam diam-diam sang wodit ini sudah dokumentasikan macam-macam hal tentang Kimaragang. Ini bukti bahawasanya pemikiran di atas adalah "TOTALLY FALSE/WRONG/STUPID!". Saya mau tunjukkan. Contoh kejayaan telah saya tunjukkan, mengapa anda masih juga tidak percaya kepada keyakinan dirimu, dan kekuatan bangsa kita???

Kada mongindad waro po tongo persatuan om baru nogi bertindak.
Isai-isai waro idea, ong adapat pajalan kondiri....pajalanon nopo.
Ingat: dalam keadaan kita sekarang ini yang tidak mempunyai "political power", peranan orang perseorangan sangat diperlukan untuk MeMBANGUN BANGSA.

"OBULIH TOKOW TOO..."
om...obuli-buli ko e' ong babanaron nu nogi...

4 comments:

  1. Tulun tidino..subai ko ogumu tulun kokito om mising gagayo nogi tulu.Ong e'eso,makeek.

    Osukung oku boros nu Sanguru..

    ReplyDelete
  2. setuju ko dogo nga tatap waro amu setuju om "ambil hati" diti borosku. Kuron po (ka di rurungus), sudahku sediakan telingaku menerima kutuk hina, yang penting....sudahku luahkan apa yang sudah lama terbuku di dadaku...
    opps, mokimaap oku kikiawi boros malayu oku.
    Mokimap oku e' ong waro terasa hati dit boros2ku.
    Dalam mana2 perjuangan bangsa, harus ada pejuang yang terbuang...dan aku lebih bahagia kalau itu terjadi keatasku.

    ReplyDelete
  3. Orang yang benar2 jujur dalam perjuangan selalunya sukar diterima oleh mereka kerana takut tergugat dan sebagainya...
    Saya pernah rasa keperitan ini..suatu hari nanti saya akan kongsikan kepada Sanguru juga untuk minta pendapat...

    obuleh e Sanguru oi?

    ReplyDelete
  4. ong obuli bekas guru manaak sa'bat nasihat: ...sebagai wanita, isteri dan ibu...ada tempat dan cara berjuang dlm. politik...bahkan ada arena lain yang mungkin lebih baik lebih sesuai lebih bermakna...

    ReplyDelete